ЇDLO
Історія
Компанія ЇDLO була заснована у 2016 році. Ідея створення бренду належить двом друзям-мандрівникам Михайлу Темперу та Сергію Андрєєву, котрі у своїх подорожах постійно стикались з проблемою організації харчування. Метою діяльності стало виготовлення натуральної смачної їжі, яка б до того ж була зручною і швидкою у приготуванні. Спочатку для виробництва продукції використовувалась технологія інфрачервоної сушки. Фішкою компанії стала можливість запарювати страви прямо у пакеті типу дой-пак без використання додаткового посуду. Такий метод пакування і приготування був вперше використаний і запатентований в Україні.
У 2017 році лінійка продукції поповнилася карпатський чаєм, дріп-кавою та снеками з горіхів і сушених фруктів. Також вийшов у продаж енергетичний батончик, що став справжнім бестселером.
Наступного року був розроблений новий реторт пакет, який мав покращені захисні функції і дозволив подовжити термін зберігання страв до 2 років. Всі ці кроки остаточно зміцнили лідерські позиції компанії на українському ринку туристичного харчування.
Справді успішним для ЇDLO став 2019 рік. Виробник значно збільшив свої потужності та вперше у нашій країні впровадив процес сублімації на власному обладнанні. З того часу асортимент був представлений як 100% сублімованими стравами, так і комбінованими варіантами з сушеними компонентами.
У 2020 компанія не скинула обертів, удосконалювала виробництво та запровадила систему контролю безпечності харчових продуктів HAACP. Їжа від ЇDLO добралась аж до Антарктиди, їх стравами смакують на станції Академік Вернадський. Бренд також запустив екологічну кампанію, яка полягає у обміні 10 будь-яких використаних пакетів туристичної їжі на 1 новий. Акцію підтримало вже 400 людей, було сдано 7500 пакетів.
Сьогодні ЇDLO користується високим авторитетом на ринку та має чудову репутацію. Компанія “Кулуар” неодноразово тестувала продукцію бренду в своїх експедиціях та треках і підтверджує виключну якість цього харчування.
Перевагами товарів від ЇDLO є:
- стовідсотково натуральний склад;
- інноваційні методи обробки сировини;
- активний та безпечний матеріал для пакування, котрий здатний поглинати кисень і не виділяє шкідливих речовин під дією гарячої води;
- насічка для відриву верхньої частини упаковки для швидкого доступу до вмісту;
- лінійка на пакеті, яка дозволяє точно виміряти кількість води для приготування страви;
- тривалий термін зберігання.
Технологія виробництва
У своїй роботі компанія застосовує два методи обробки сировини:
- Сублімування — процес переходу речовин з твердого стану в газоподібний, пропускаючи етап рідини. Тобто їжа проходить стадію миттєвої заморозки і поміщається у вакуумну камеру, де з неї видаляють 98% рідини шляхом випаровування льоду. Далі готовий продукт запаковують у багатошарове пакування. Після додавання окропу у їжу відновлюється смак, аромат та структура продукту.
- Технологія інфрачервоної сушки полягає в інтенсивному видаленні вологи з сировини шляхом впливу на нього ІЧ-випромінювання, при цьому нагрівається не навколишнє повітря, а безпосередньо висушувана їжа. Такий метод сушки вивільнює рідину поступово, тому структура тканин продукту не руйнується.
На готових стравах від ЇDLO завжди указано яким чином були виготовлені ті чи інші складові.
Лінійка товарів
Асортимент компанії ЇDLO налічує шість категорій та близько 50 позицій:
- сніданки (гранола, бананова каша, вівсянка, кукурудзяна каша, кус-кус);
- основні страви (з м’ясом та без);
- супи (борщ, харчо, крем-суп, гаспачо) ;
- енергетичні батончики;
- снеки та напої (чай, кава, м’ясні джерки);
- аксесуари (шейкер, прибори, складна миска тощо).
Найпопулярніші страви – гречка з яловичиною, борщ український, каша бананова. Великим попитом користуються також батончики з різними смаками.