Toko
Швейцарська компанія Toko відома своїми розробками у галузі виробництва спеціальних воскових засобів для обробки лиж та екіпірувального одягу. Сьогодні торгова марка входить до холдингу Brav Group, що є вагомим гравцем на ринку товарів для спорту та активного відпочинку. З моменту заснування більш ніж 100 років тому і до сьогодні бренд залишається вірним своїм традиціям — першокласна якість та постійні інновації. Завдяки продукції Toko забезпечується максимальна продуктивність спортивного спорядження, а також підвищується функціональність та довговічність текстилю.
Історія
Фірма Toko побачила світ у 1916 році в місті Алстаттен. Засновник Якоб Тоблер створив підприємство під назвою “Tobler&Co”, яке спочатку спеціалізувалося на виробництві побутової хімії для догляду за взуттям та виробами зі шкіри.
У 1933 році компанія отримала сучасну назву Toko AG і стала займатись випуском лижних мазей. 1940 рік став визначним, адже на ринку з’явився легендарний продукт — воск Toko 1-3-5. Вже на першій післявоєнній Олімпіаді у Санкт-Моріці компанія вперше в історії організувала сервіс зі змащення лиж. З того часу продукція набула особливої популярності серед професійних спортсменів.
Наприкінці 60-х фірма придбала нову будівлю для своєї фабрики, проте залишилася базуватися в Алстаттені.
Важливим роком у історії став 1975, саме тоді була винайдена система кольорового маркування мастил, котра застосовується по цей день. Концепція передбачає, що засоби жовтого кольору означають тепло, червоний відповідає за помірну мінусову температуру, а синій — це значний холод.
Кінець 80-х років ознаменувався появою на ринку високофтористих прискорювачів StreamLine, котрі одразу завоювали широке визнання.
У 2003 році Toko увійшла до групи компаній Mammut Sports Group AG, а у 2010 була викуплена брендом Swix Sports AS.
З того часу на ринок було випущено багато новинок з використанням інноваційних технологій: лінійка Hot Wax та серії Top Finish/JetStream Powder 2.0, JetStream Bloc 2.0 і HelX 2.0.
У 2018 році Swix Sports Group змінює назву на Braw. 2020 рік теж став плідним для компанії — вони першими створили мастила для Кубку Світу з урахуванням вимог закону про заборону фтору PFC Regulation та запустили серійне виробництво. Зараз уся продукція Токо не містить фтору.
Особливості та асортимент
Для виготовлення своїх засобів бренд використовує високотехнологічний воск. При цьому вироби представлені у різному форматі в залежності від мети та умов застосування: мазь, спрей, паста тощо. Крім того, фірма пишається екологічністю свого товару та процесу виробництва. На пакуванні помітно красується відмітка ECO. Це означає, що вся продукція проходить кілька етапів перевірки та сертифікована відповідно до всіх міжнародних стандартів. А отже засоби не шкодять вашому одягу чи спорядженню та не мають негативного впливу на навколишнє середовище.
Численні перемоги спортсменів на змаганнях різних рівнів з використанням воску Токо доводять ще одну істину про його ефективність, підвищення функціональності лиж та результативності загалом. Тому багато іменитих спортсменів тісно співпрацюють з виробником.
Асортимент бренду постійно розширюється та доповнюється цікавими новинами. Лінійка товарів включає наступні категорії:
- воск для обробки лиж та сноубордів у вигляді мазі, рідини, спрею, пасти тощо;
- просочення для одягу з шерсті або шкіри;
- просочення для текстилю та взуття;
- просочення для наметів та рюкзаків;
- засоби для прання спортивного одягу, спальних мішків, взуття;
- інструменти для нанесення воску та обробки поверхонь тощо.
Придбати високоякісний товар ToKo за вигідною ціною ви зможете в магазині X-Zone. На сайті представлений широкий вибір продукції, котра стане у нагоді при догляді за вашим екіпіруванням та спортивним спорядженням.