MSR
Історія створення
У 1969 році році сіетлський альпініст та інженер Ларі Пенберті заснував фірму Mountain Safety Research. В 60-х роках все існуюче альпіністське спорядження не відповідало заявленим характеристикам якості та довговічності. А від параметрів обладнання напряму залежить безпека спортсмена чи любителя в екстремальних умовах. Саме тому Пенберті і взявся за цю справу. Основною ідеєю винахідника була розробка спорядження, яке не потребує заміни. Це прагнення є пріоритетом компанії і сьогодні.
Всі свої вироби Ларрі самостійно тестував в лабораторних та польових умовах. Бренд був запущений для організації в США дистрибуції мотузок, льодорубів та кішок, а також розробки нових надійних моделей одягу та екіпірування.
Першим массово проданим продуктом став льодоруб Thunderbird. Конструкція виробу мала кілька новаторських рішень: незвичайна форма клюву для кращої затримки на льоду та руків’я з авіаційного алюмінію (до цього були лише дерев’яні). Модель мала надзвичайний успіх завдяки своїй унікальності.
Коли на межі 60-70-х років минулого століття медичні дослідження виявили, що однією з причин гірської хвороби є зневоднення, Пенберті ставить собі нову ціль. Тепер він прагне створити простий та ефективний засіб для забезпечення альпіністів водою в умовах високогір’я. Маючи значний інженерний досвід, винахідник взявся за розробку бензинової горілки з новим дизайном.
У 1973 році була випущений пальник MSR Model 9, який суттєво відрізнявся від існуючих на той час моделей. Нова розробка вражала своєю компактністю, незначною вагою і винесеною ємністю для горючого. Цей виріб став зручним варіантом для розтоплення снігу та льоду і отримання питної води.
Наступного року MSR випускає невластивий для себе продукт — велосипедний шолом, що був майже одним з перших подібних товарів. Він був створений на основі каски Climbing Helmet, що також відрізнялась інноваційними матеріалами — пінополістирол та пластик ABS.
1975 рік приніс нові технологічні рішення. Компанія першою починає застосовувати літієві батарейки для налобних ліхтариків власного виробництва, котрі тримають заряд довше, ніж попередні аналоги.
Перед тим як покинути фірму засновник встиг запропонувати світу ще одну дуже вдалу розробку — блискавку Pit Zips, яка знаходилась на внутрішній частині рукава та забезпечувала додаткову вентиляцію.
У 1981 році 65-річний Ларрі покидає компанію. Проте бренд не лише не втрачає репутацію, а й продовжує працювати у темпі свого “творця”. У 80-х роках вони починають випускати легендарну модель пальника Whisperlite, котра була менш шумною і більш компактною. Також MSR взялися за випуск власного туристичного посуду.
На початку 90-х бренд переглянув свій асортимент, в результаті чого деякі позиції перестали випускати. Але з’явились нові вироби, такі як снігоступи.
Далі лінійку товарів вирішили доповнити колекцією наметів. Після об’єднання з фірмою Edgeworks робота з розробки наметів закипіла з новою силою, а модельний ряд значно розширився.
На сьогодні Mountain Safety Research залишається вірною своїм принципам та виготовляє велику кількість надійної та безпечної продукції.
Асортимент та особливості
За більш ніж 50 років існування компанія MSR пройшла досить динамічний шлях розвитку. Від часу заснування і до сьогодні бренд створив чимало інноваційних виробів, застосовував новаторські рішення та експерементував з технологіями і матеріалами. Основу асортименту сьогодні складають наступні товари:
- газові пальники;
- намети;
- посуд;
- фільтри для води;
- снігові інструменти (лопата, пила, зонд);
- снігоступи;
- трекінгові палиці тощо.
При виготовленні різних видів продукції застосовуються сучасні технології, системи та механізми. Придбати товари від MSR можна сайті X-Zone. Неперевершена якість та ергономічність виробів сприяє їх комфортному використанню та довговічності.