- Головна
- Інформація
- Бренди
- Black Diamond
Black Diamond спорядження для альпінізму та туризму
Компанія Black Diamond пропонує товари для альпінізму, скелелазіння та фрірайду. Black Diamond розробляє найкраще спортивне спорядження, яке тільки можливо створити, для величезної родини альпіністів, скелелазів, льодолазів, туристів та лижників.
Справа, яка почалася з ковальського ковадла і молота на задньому дворі будинку, поступово перетворилася на міжнародну компанію з офісами на двох континентах.
Black Diamond – це інноваційне спорядження, яке встановлює стандарти якості у багатьох галузях. Це результат невпинної роботи, бажання та старанності команди компанії. Сьогодні компанія ще більш віддана улюбленій справі завдяки людям, які працюють в американському та європейському офісах Black Diamond. Їхня невичерпна енергія та особистий інтерес дають можливість альпіністам та фрірайдерам у всьому світі використовувати найкраще спорядження у своїй галузі.
Історія компанії BD розпочинається в 1957 році, коли вісімнадцятирічний Івон Шуінар (Yvon Chouinard) придбав ковальське обладнання і почав вручну виготовляти скельні гаки. Подорожуючи Йосемітами, Yvon, між іншим, продавав гаки, що валялися в багажнику його авто. Незабаром його гаки стали користуватися великим попитом завдяки вдалому дизайну та якісному матеріалу.
Тоді спорядження для альпінізму було не дуже високої якості. Гачки, виготовлені в Європі, були набагато м'якшими, їх можна було використовувати лише 1-2 рази. Chouinard Equipment випускав гаки з гартованої сталі, що дозволяло їх неодноразово використовувати. Завдяки цьому освоєння нових скельних маршрутів почалося з ще більшим ентузіазмом! У 1958 Уоррен Хардінг (Warren Harding) здійснив першопроходження маршруту Nose на Ель Капітан (El Capitan). Важливою частиною його спорядження були хромовані сталеві гаки Yvon Chouinard. Це було початком компанії Chouinard Equipment.
Одним із перших продуктів компанії став карабін Chouinard Standard. Він відрізнявся вагою, простотою та міцністю, що швидко стало промисловим стандартом.
На основі цих принципів у 60-ті були розроблені два інші революційні продукти. У 1968 р. Chouinard випустили перші жорсткі кішки, започаткувавши тенденцію переходу на кішки з яскраво вираженими передніми зубами. Тоді, в 1969 році, наявні льодові інструменти не могли забезпечити потрібний рівень безпеки на всіх типах льоду і це було великою перешкодою для загального розвитку льодолазіння. Chouinard розробив і виготовив перші вигнуті дзьоби на всі свої льодові інструменти. Це був революційний крок, який змінив уявлення про можливості льодолазіння!
У 1972 р. стаття в каталозі Chouinard Equipment назавжди перегорнула й історію скелелазіння. У статті була представлена концепція чистого лазіння (clean climbing), яка дозволяла зберегти скелі в первозданному вигляді, коли скельні гаки не забивалися назавжди у стіни, спотворюючи їх, а використовувалися спеціальні закладні елементи – гекси та стопери. З того часу унікальна геометрія гекс і стоперів трохи змінилася, але одне залишилося незмінним – їхня надійність. Тоді ж, у сімдесятих, був представлений ще один революційний продукт – трубчастий льодобур Chouinard Ice Screw. Це був перший продукт на ринку, який дозволяв швидше та надійніше забезпечувати точки страховки на льоду.
На початок 80-х прийшлося друге народження телемарку – скандинавського стилю катання. Популярність телемарку додало нове спорядження, розроблене фахівцями компанії Блек Даймонд. У 1984 р. були розроблені кріплення XCD зі спеціальною тепловою обробкою алюмінію, що зробило їх більш міцними. У цьому ж році на ринок вийшли перші тросикові кріплення, які забезпечували кращу керованість лиж у поворотах та надавали більшої стабільності. Обидві ці новинки вплинули на популярність телемарку.
У 80-ті зростає популярність скелелазіння. Воно перестало бути захопленням обраних і стало доступним мільйонам. Популярність скелелазіння стала одночасно і сильним економічним стимулом, і певною проблемою. Збільшення продажів Chouinard Equipment принесло велику публічність компанії. Дивно, але після 30 років своєї діяльності, на піку успіху та популярності, компанія змушена була розпочати процедуру банкрутства. Проти компанії було порушено кілька судових позовів, причиною яких стало не якість екіпірування, а "недостатнє інформування покупців про потенційні ризики пов'язані зі скелелазінням". Компанія визнається банкрутом, але самі працівники не хотіли здаватися і 1 грудня 1989 були підписані папери про створення Black Diamond - першої компанії в історії індустрії, що належала персоналу.
Починаючи з цього часу команда зосередила свої зусилля на створенні бренду, що втілює мрії, використовує новітні технології та робить найкраще у світі скелелазне спорядження. Для того, щоб бути ближчими до скель, офіс компанії вирішили перенести з теплої Каліфорнії в суворі гори Юти. Тут знаходяться найкращі маршрути для скелелазів та льодолазів, а також постійно збираються круті спортсмени з різних куточків світу. Незважаючи на численні зміни в компанії, незмінними залишилися принципи, покладені в її основу тридцять років тому - простота, функціональність, довговічність і зручність.
В епоху 90-х спорт бурхливо розвивався і BD знаходилася на піку цих змін, пропонуючи своїм клієнтам найсучасніше та найкраще спорядження. У 1992 р. співпрацюючи з італійською компанією Scarpa, вперше в історії представили пластикові черевики для телемарку. Епоха шкіряних черевиків добігла кінця. Сьогодні спорядження для телемарку від Black Diamond – це символ передових технологій та надійної репутації. Black Diamond пропонує повний асортимент лиж, лижних та трекінгових палиць, кріплень. Після численних досліджень та польових тестів компанія представила на ринку унікальний прилад – Avalung II. Надівши пристрій поверх одягу, потерпілий в лавині матиме можливість безперешкодно дихати певний час, поки відбуваються його пошуки. За даними рятувальників шанси на виживання у лавині збільшуються на 35%!
З ростом популярності льодолазання BD додали карбон в ручку льодового інструменту, що дозволило зменшити його вагу. Карбон використовують у виробництві і надалі, так було створено Cobra – унікальний льодовий інструмент для мікстових маршрутів. Для скелелазів розробили перший у світі карабін із дротяною клямкою. Напрочуд міцний і легкий, цей карабін довів, що навіть така, перевірена десятиліттями і відточена до дрібниць річ, як карабін, може бути суттєво покращена. Black Diamond доповнила асортимент камалотів, зробила Neutrino - найлегший повнофункціональний карабін, який коли-небудь був створений, а також розробила Hаlf Dome - низькопрофільний шолом, що якнайкраще підходить для альпіністів і скелелазів.
Останнім часом портфель Black Diamond поповнилася такими брендами: Bibler tents, Ascension Enterprises, Fritchi Diamir та Beal Ropes. Так само як і Black Diamond, продукція цих марок говорить сама за себе і дозволить більш точно й маштабно втілювати спільну мету Black Diamond – робити найкраще у світі спорядження для гір. Почавшись із ковадла на задньому дворі, Black Diamond виросла до компанії, ім'я якої нерозривно пов'язане з історією освоєння гір. З моменту заснування в 1957 багато змінилося в дизайні та матеріалах, незмінним залишилося одне - найвища якість продукції, її винятковий дизайн та функціональність. Все це стало результатом довгої співпраці унікального колективу однодумців. Кожен працівник Black Diamond - альпініст, лижник чи скелелаз привносить щось своє у продукцію, кожен випробовує на собі всі новинки. Працівники Black Diamond – найбільші критики спорядження сьогодення та найбільші мрійники про спорядження майбутнього.
Black Diamond отримав сертифікацію своєї продукції відповідно до стандартів ISO 9001 у 1999 році, і нещодавно отримав нові сертифікати відповідності стандартам ISO 9001:2000 останньої версії. Усе екіпірування постійно проходить ретельне тестування.
Що в результаті? Black Diamond – спорядження, якому довіряють. Спорядження, на яке ви можете покластися!
Популярні питання про Black Diamond
-
Де купити спорядження Black Diamond?
Спорядження для альпінізму варто купувати у професійному туристичному магазині. Наш туристичний інтернет магазин x-zone.com.ua пропонує придбати спорядження Black Diamond за найкращою ціною. На сайті ви можете ознайомитися з характеристиками, переглянути фото та відео-огляди продукції, почитати відгуки клієнтів. Заходьте в наш магазин власноруч вибрати карабін, страхову систему, скальники Black Diamond та багато іншого. Ви можете легко оформити замовлення онлай, а ми швидко здійснимо доставку в Київ та будь-яке інше місто України (Дніпро, Одеса, Харків, Запоріжжя, Львів, Чернігів, Рівне, Житомир, Івано-Франківськ, Вінниця). -
З чого розпочалася історія Black Diamond?
Історія Блек Даймонд починається з 1957 року, коли вісімнадцятирічний Івон Шуінар (Yvon Chouinard) придбав ковальське обладнання та почав вручну виготовляти скельні гаки. Подорожуючи Йосемітами, Yvon, між іншим, продавав і гаки, що валялися в багажнику його авто. Незабаром його гаки стали користуватися великим попитом завдяки вдалому дизайну та якісному, гартованому матеріалу. -
Як називається антилавинний пристрій для дихання Black Diamond?
Після багаточислених досліджень та польових тестів компанія представила на ринку унікальний прилад – Black Diamond Avalung II. Його потрібно надівати поверх одягу. Це дозволятиме людині, що потрапила в лавину, дихати. Робота пристрою полягає у відведенні теплого вуглекислого газу, який видихається, за спину, що запобігає утворенню крижаної кірки навколо обличчя, а отже й смерті від асфіксії. Забір повітря при вдиху відбувається з боку грудей, з досить великої площини. Використання системи Avalung II дає дорогоцінний час для пошуку та порятунку потерпілого. За даними рятувальників, шанси на виживання у лавині збільшуються на 35%!